افتتاحیه وبلاگ esaykala_ mag

میخوای از اخبار تکنولوژی سر در بیاری بیا اینجا

افتتاحیه وبلاگ esaykala_ mag

میخوای از اخبار تکنولوژی سر در بیاری بیا اینجا

برگشت سرویس گوگل به شرکت آنر

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ق.ظ | Esaykaka MAG | ۰ نظر

آنر ۵۰ اولین گوشی هوشمند برند زیرمجموعه‌‌ی سابق هواوی خواهد بود که با خدمات گوگل راهی بازار می‌شود.

به گزارش Androidauthority، تحریم‌های آمریکا هواوی را مجبور به فروش برند زیرمجموعه‌اش، یعنی آنر کرد و حالا به‌ نظر می‌رسد فداکاری هواوی در این زمینه جواب داده است و برای اولین‌ بار با عرضه‌ی آنر 50 دوباره برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل را در گوشی‌های آنر خواهیم دید.

آنر آلمان اخبار مذکور را در توییتر تأیید کرد و در پاسخ به سؤالاتی درباره‌ی معرفی شدن آنر ۵۰ با تراشه‌ی اسنپدراگون 778 که در آینده راهی بازار خواهد شد، به‌صراحت اعلام کرد که خدمات گوگل را دریافت خواهد کرد. آنر ۵۰ با Magic UI و ویژگی‌های جدیدی عرضه خواهد شد.

آنر ۵۰ اولین گوشی هوشمند این شرکت است که پس از  اعمال تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی ایالات متحده علیه هواوی در ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۸) با سرویس‌های گوگل عرضه خواهد شد. در بازه‌ی زمانی تحریم،  به‌ دلیل  منتشر نشدن برنامه‌های گوگل، ضررهای زیادی به هواوی وارد شد که همین موضوع غول فناوری چینی را مجبور به فروش آنر کرد.

  • Esaykaka MAG

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی